Cum am ajuns cercetas?

In 2003 mama mea a avut niste probleme de sanatate. Dupa o excursie de o saptamana sau 2 la spital, cand a revenit acasa a venit si cu o decizie la pachet: Ioana merge la cercetasi.

La momentul acela nu prea aveam eu habar despre ce sunt ei, in afara de ce vazusem in desene animate si ce mai era prin filme. In august am „zburat” direct in camp, la Huda lui Papara (jud. Alba). A fost o experienta de neuitat. Dupa vreo 3 zile a venit o ploaie oribila si a trebuit restul de 7 zile sa stam in Cluj. Am vizitat foarte multe acolo si am avut activitati in fiecare zi, de la vizitatul Gradinii Botanice pana la cataratul pe sfori si alte aventuri in Jungla lui Mowgli.

Ce am invatat in primul meu camp?

Am invatat sa:

– fac cartofi copti pe jar
– sa pun un cort
– sa imi pierd sosetele
– sa pot saluta ca un pui de lup
– sa umplu un rucsac cu tot ce e posibil

De ce mama a decis ca merg la cercetasi?

Am fost crescuta intr-un spirit destul de independent si mama mea la fel. Un individ crescut in cercetasie este un om responsabil si pe picioarele proprii. Prin urmare, cercetasia te face mare. Te ajuta sa cresti, sa ai un spirit de lider. De asemenea, te invata sa dai mai departe si sa fii motivat sa ii faci pe altii mari, la fel ca tine.

Lasă un răspuns

