Ganduri la ceas de seara

In seara aceasta m-am concentrat pe cercetasie putin mai mult si am ales domeniile mele de dezvoltare pentru ramura de seniori. A fost o activitate de reflexie la ceea ce vreau sa fac pe plan personal.

Este un exercitiu interesant sa stai si sa te gandesti ce vrei sa faci tu cu tine insuti, unde esti, unde vrei sa ajungi si sa incerci sa gasesti metode prin care poti face asta.

Am ales cateva domenii pentru fiecare etapa de dezvoltare, dar in postarea aceasta ma voi concentra pe etapa de baza: Descoperirea. Pentru aceasta prima etapa am ales 5 domenii care simt ca ma caracterizeaza mai bine:

  • Educatie Eco
  • Exprimare si Comunicare
  • Implicare si participare civica
  • Voluntariat
  • Scouting

Aceste cinci elemente consider ca reprezinta ceea ce imi doresc sa fiu: un membru activ in societate care o ajuta sa fie mai eficienta, prietenoasa, care sa tinda spre omogenitate si armonie si in care toti sa avem un rol benefic acesteia.

Cum rar am timp sa fiu si senior, voi incerca sa ma tin de aceasta „promisiune” de dezvoltare personala.

Lasă un răspuns

