Vara, soarele si cremele

Sunt un om sensibil. Tare sensibil. Sensibil la soare. In timp am ajuns sa am micul meu zazboi cu astrul si se pare ca mai mult ma aleg eu cu pistrui.

Nu ma intelegeti gresit. Soarele are rolul lui clar care conditioneaza viata pe pamant, dar noi, cum avem pielea mai alba, riscam sa ne ardem. Daca sunteti bruneti, nu va faceti griji, ca toti suntem afectati de soare.

Soarele ajuta  la metabolizarea vitaminei D si fixarea calciului in oase, dar si la prevenirea sclerozei multiple (tot cu vitamina asta D). Totodata, Soarele ne poate si rani. Unul din videoclipurile cele mai ilustratice in privinta leziunilor solare pe care poate nici nu le vedem, poate este acesta.

Sau acesta:

Ambele ne arata cat de importanta e protectia solara.

Experienta mea

Soarele m-a „atacat” cand aveam vreo 8 ani si o dupa amiaza la soare, fara protectie solara s-a soldat cu 2 saptamani de stat in casa din cauza arsurilor si a pielii rosii, decojite care semana mai mult cu ranile unui accident decat cu ramasitele unui bronz. Din fericire, rezultatul au fost niste pistrui care acum primesc o gramada de complimente, spre fericirea mea. Va puteti imagina ca acum folosesc protectie solara.

Dintre produsele de protectie solara pe care le-am folosit de-a lungul timpului, momentan am decis sa imi exprim parerea despre urmatoarele:

1. Crema de zi protectoare si reparatoare SPF 30 Essentials, 40 ml, Skincode

E rezistenta la transfer, temperaturi ridicate, iar daca nu planuiesti sa stai in apa formeaza un ecran excelent pentru protectie. Pretul e in jur de 100 de lei si merita toti banii!

2. Spray colorat pentru protectie solara Nivea Sun Kids SPF 30, 200 ml

Rezista mediu la transfer si daca intri in apa, evident, trebuie reaplicata. Miroase frumos si e turcoaz, ceea ce o face cu atat mai irezistibila. Buna de luat la mare si nu s-a lasat cu vreo reactie alergica.

3. Crema de protectie solara hidratanta SPF 50, Avon

Formeaza o pelicula groasa si simti ca transpiri incontinuu. E incomoda si da o senzatie de sufocare pielii. Am rezistat cu ea 1h pe piele apoi am scos Nivea din geanta. Cand intri in apa curge de pe tine. Not sexy.

4. Crema solara ultraprotectoare SPF 50, Gerocossen

Arsura. Am plans de durere 2 zile. Pielea mea nu a vazut atat iaurt pe ea de cand m-a facut mama. Si da, am reaplicat o data la 2h. Poate intre timp au mai schimbat formula.

5. Spray racoritor dupa plaja, Nivea

Foarte bun. Minunat. Si asta vine din partea a 4 oameni care mi l-au consumat pe tot si din partea mea. Il recomand. Pentru a evita arsurile si urmarile neplacute la expunerea la soare recomand un aftersun, un ulei hranitor sau ceva care sa va faca pielea sa se hraneasca si sa se hidrateze.

Sper sa va foloseasca ideile de produse si scurta impresie asupra lor si, primesc cu bucurie sugestii si idei de creme de protectie solara.

Nu uitati la plaja sa:

– beti apa

– folositi crema de protectie

– purtati o palarie

– luati 2 prosoape la voi

– lasati telefonul cat mai departe si sa luati care mai aproape. De cate ori ne relaxam? 🙂

Lasă un răspuns

