Mutari si mutari

Acum aproape sapte luni am luat decizia sa avem o noua casa, intr-un loc cu totul nou si sa ne „mutam viata”, cum imi place sa spun. Asadar, dupa sase luni de asteptat constructia si apoi hartiile, drumurile si deciziile tuturor stakeholderilor implicati ne-am mutat in Popesti-Leordeni, jud. Ilfov, pe o strada „exotica”.

In aproape luna pe care am petrecut-o aici am:

  • finalizat mobila si totul a fost un santier urias
  • sortat posesiunele mele minuntate (trei saptamani de sortat si tot sunt sigura ca nu stiu unde imi sunt cateva lucruri)
  • decis ce donez si ce pastrez (prin urmare o cutie si o sacosa generoase merg direct catre niste copii care au nevoie de haine si alte obiecte)
  • imprietenit cu vecinii (atat macar cu cei pe care ii cunosc)
  • cumparat suruburi, prelungitoare, cabluri, scanduri;
  • terorizat vecinii cu mutatul mobilei.

Pot spune ca azi ne-am linistit si ca am cam terminat de sortat si aranjat marea parte a lucrurilor, dar covorul inca trebuie recuperat de undeva, preferabil spalat.

Acum mai trebuie sa:

  • gasim un suport de hartie igienica (exact!)
  • facem petrecere de casa noua
  • luam o oglinda in hol
  • luam un corp cu 2/3 sertare in sufragerie
  • gasim o etajera de flori
  • sa ne relaxam 🙂
Lasă un răspuns

