Retragere din pozitia de Executiv in Departamentul International si planuri de viitor

Dupa o perioada de reflectare asupra indatoririlor pe care mi le-am asumat atat in calitate de cercetas, cat si de angajat, fiica, rotaractian si asa mai departe am decis ca imi doresc sa ofer posibiliatea de a fi Secretar International si altui cercetas care poate isi doreste sa se dezvolte pe planul relatiilor internationale. E timpul sa predau stafeta mai departe. Decizia de fata este luata din motive personale si nu reprezinta o retragere de la nivel national, cat o reorientare a directiei mele de lucru.

Planul pe care il am pentru urmatoarea perioada este sa ma ocup impreuna cu Violeta Popsor de propunerea de implementare SWA, sa lucrez ca Jambassador pentru Moot si sa imi pregatesc propunerea si aplicatia pentru Erasmus+ pentru proiectul Angajeaza-ma!. De asemenea, finalizez o serie de materiale pe planul pregatirii liderilor de contingent pe viitor pe care le voi trimite cu drag departamentului cand sunt gata. E o lista lunga si ambitioasa de lucruri pe care imi doresc sa le fac si in doi ani de acum incolo sper sa fiu unul din cei sase youth advisors care sa ajute la crearea unei lumi mai bune, reprezentandu-mi de organizatia nationala la cel mai inalt nivel posibil.

Consider ca suma de responsabilitati pe care o am deja asumata si dorinta de a oferi si altor cercetasi sansa de a avea parte de o perioada absolut minunata si experiente unice de care eu am avut parte in ultimii doi ani. Sa faci parte din aceasta echipa este un lucru extraordinar si imi doresc, in spiritul sustenabilitatii miscarii noastre ca si alti cercetasi sa parcurga acest drum.

Prin urmare, consider ca rolul meu poate fi preluat de altcineva care sa parcurga aceste etape minuntate.

Lasă un răspuns

