Omuleti

In amintirea momentelor de dispret la apelativele pe care le aud din jur tot mai des mi-am amintit de „omuleti”. Momentul in care am intalnit cuvantul folosit la adresa unor oameni la fel de mari ca mine, poate si mai mari, pentru prima oara a fost la o intalnire cu cativa omuleti oameni. Cand vorbesc cu anumite persoane ele invoca „omuletii”.

Ei bine (si aceasta este strict parerea mea personala), nu poti numi un om, omulet. Nici din dragoste, nici din dorinta ta de al numi minionul tau. Cand am avut de lucrat cu oameni, oameni au fost, nu omuleti.

Lasă un răspuns

