Ce am citit in ultima vreme?

Spre rusinea mea, din cititor avid, de vreo 2 ani am lasat-o un pic moale cu lectura, dar m-am gandit, dupa ce am vazut ce mai citesc prieteni de ai mei sa ma apuc de niste carti. Am schimbat un pic segmentul de la beletristica la ceva mai conectat la lumea reala si pot spune ca ma simt mult mai bine (si cu mine insami si cu lumea din jur) dupa ce am citit:

  1. Cum sa iti dezvolti inteligenta emotionala de Oliver James (School of Life)
  2. Cum sa nu-ti pierzi mintile de Philippa Perry
  3.  Gandeste fix pe dos de Paul Arden
  4. Dracula de Bram Stoker (work in progress)

In afara de cartile astea, zilnic arunc o privire pe Mashable, ScienceDump, New York Post, Huffington Post, Vice.

Cam la atat m-am rezumat anul asta, pana acum. O sa revin la un moment dat cu niste comentarii legate de unele carti si sper sa le gasiti folositoare. Mi-ar placea sa stiu ce mai citesc cei din jur si sa ma inspir.  Daca aveti carti care v-au placut mult, va invit sa lasati un comentariu cu ce ati citit si ce v-a placut. Asa ma mai inspir si eu :).

Lasă un răspuns

