2015

Toti in jurul meu fac retrospective asupra anului ce a trecut. Cum simt asa un peer pressure, o sa enumar si eu, in limitele creative pe care le am cand e vorba de scris, cam cum a fost anul asta.

Facultate: Anul 3 s-a incheiat semi-bine si a inceput al patrulea. Cu voia zeilor Electronicii in 2016 termin facultatea.

Loc de munca: A fost si roz si mov si negru carbune. Pot spune ca la final de an am invatat destul de multe lucruri noi, am si facut rahatul praf de cateva ori, dar per total am crescut ca experienta, salariu, cunostinte. Tot la aceeasi companie lucrez si probabil voi mai sta pe aici o bucata buna de vreme.

Rotaract: Am fost numita Coordonator PR si Comunicare in prima jumatate a anului, iar cea de-a doua a adaugat si pozitia de membru in board, ca Trezorier. Nu pot spune ca mi-am asumat un rol bine definit intr-un proiect, ci am incercat sa sustin proiecte ale Rotaract Cismigiu si sa asigur o vaga strategie de comunicate (inca invat).

Cercetasi:

  • am candidat la pozitia de membru in Consiliul Director. Mi-au lipsit 3 voturi ca sa ajung acolo, dar faptul ca asa de multi oameni au spus DA pentru mine imi arata ca exista incredere in tineri si ca putem, incet incet sa acordam un drept de veto clar tinerilor
  • Am ajuns la a 23-a Jamboree Mondiala. Cu bune, cu rele si cu critici si multumiri, cred ca am reusit sa pun cap la cap lucrurile cat de bine am putut intr-un timp scurt. Cel mai mult conteaza ca oamenii din contingent s-au bucurat de exprienta si cred ca si ei au simtit cat de frumos a fost evenimentul.
  • M-am retras din Departamentul International. Am primit si un raspuns la mailul de retragere dupa ce l-am publicat pe blog. Mai multi oameni m-au intrebat de ce am plecat si de ce am decis sa aduc asa o defavoare departamentului. Am referat sa nu raspund si in continuare nu voi face asta.
  • Am schimbat centrul local. Incepand cu trimestrul 3 (se pare) sunt membru in Centrul Local SCOUT Floare de Colt si am aproape o unitate de temerati foarte simpatici, diversi, cu personalitati puternice si care vin cu placere saptamana de saptamana la activitatile pe care le organizam.

Personal:

  • am invatat multe lucruri
  • am devenit mai critica si mai exigenta cu mine si cei din jur
  • fac tot posibilul sa nu pierd timpul aiurea
  • filtrez si analizez mai mult; incerc sa imi reprim spontaneitatea intr-un mod cat mai bun
  • am devenit un pic mai productiva
Lasă un răspuns

