Pranz si cafea

Pentru mine e o lupta sa ma organizez in fiecare zi pentru munca. E intr-adevar o provocare sa ajung de la pat la munca fara sa uit de ceva.

Ca sa nu mai zic, am niste planuri financiare in viitoarul apropiat care imi minimizeaza grav turele cu taxi-ul sau pranzul zilnic de la Felix si cafeaua de la Mec. In acelasi registru incerc sa fiu si un pic nature friendly asa ca imi fac singura pranzul si cafeaua inainte sa plec la munca. Pentru cine e pe langa mine zilnic suna complet nerealist ca eu sa pun mana sa fac asta.

Combinatia de om semi-falit si incercarile mele de a fi prieten cu mediul au dus la:

  • legume congelate facute in wok. Am facut si cu mama niste amestecuri pe care ni le-am congelat singure au fost foarte bune (pastai, morcov, ciuperci, mazare, ardei, ceapa verde)
  • cafea facuta la ibric/filtru.

Tot ce iti trebuie e o caserola de plastic si o cana tip termos si esti gata de drum.

Efectele asupra buzunarului meu?

  1. Pranzul

20 de zile x 15 lei = 300 de lei (cu un pranz pe zi de la Felix)

20 de zile x 5 lei = 100 de lei (cu pranzul facut de mine: legume + ceva carne)

2. Cafeaua

20 de zile x 11 lei = 220 de lei (cafea cumparata)

20 de zile x 1.5 lei = 30 lei (cafea facuta acasa)

In total, intr-o luna as economisi cam 390 de lei doar prin pregatirea de acasa a pranzului si cafelei.

Ce as mai economisi?

  • 20 de caserole ne-reciclabile in care primesc pranzul
  • 20 de seturi de tacamuri de plastic (pe care sincer le urasc)
  • 20 de pahare de hartie de la McDonalds

Incearca sa iti imaginezi gramada de gunoi formata din obiectele de mai sus. Apoi te rog sa o compari cu cea facuta prin a prepara acasa mancarea. Diferenta e uriasa.

In curand voi posta si idei de pranz pentru munca. Stay tuned 🙂

 

PS: Sursa imaginii: http://www.sheknows.com/food-and-recipes/articles/825337/how-to-pack-the-perfect-lunch

 

 

Lasă un răspuns

