De ce nu imi place scoala.

Am crescut fiind tipul de elev cu note bune/foarte bune. Am invatat o gramada de notiuni mai mult sau mai putin pe de rost.

In cei aproape 16 ani de scoala am acumulat

  • amintirea a vreo 3-4 profesori cu adevarat buni;
  • notiuni pe care nu le voi folosi prea curand;
  • linii la palma; palme peste fata;
  • nopti nedormite;
  • umilire;
  • un stres fizic provocat de profesorii care trageau de mine sa merg la cate 5-6 olimpiade pe an.

Scurta antologie a claselor I-XII.

In clasa I invatatoarea mi-a tras o palma de am vazut stele verzi (iar mama si tata o urma de palma rosie umflata pe fata) pentru ca nu cantam frumos. M-am prostit un pic cand cantam la ora de muzica. Ea le-a spus parintilor ca am fost obraznica. Rezultatul au fost 0 sanctiuni pentru dna. invatatoare Cristian Ileana.

In clasa a VI-a profesoara de mate a decis ca e mai importanta conversatia la telefon aproape toata ora decat sa invatam lucrurile de baza de care avem nevoie la materia mentionata. Intr-a saptea mi-a tras un 4 sau 5 de nu m-am vazut. M-am razbunat si am trecut la olimpiada mai departe. Ea s-a razbunat si nu m-a scos din 7 si 8 restul generalei spunandu-mi ca eu scriu mult si prost. Doamna profesor Albu Adriana a ramas in continuare profesor in cei trei ani petrecuti cu ea la Scoala nr. 157 din Bucuresti.

Clasa a VIII-a. Proful de fizica ma da afara din clasa pentru ca nu are scaunul sters de praf. Se pare ca in atributiile de elev se numara si servitul unor mici dumnezei. Am ajuns in biroul directoarei spunandu-i ca asa ceva nu e normal. Nici o sanctiune pentru domnul Marian Zamfir.

Clasa a IX-a. Profa de chimie a vorbit despre Feng Shui tot semestrul apoi ne-am trezit cu totii cu note la chimie, aparute de nicaieri.

Clasa a X-a. Proful de Istoria Marii Britanii si SUA decide ca vrea sa faca greva si sa lase elevii fara medii inchise. A trebuit sa vine Ministerul Educatiei sa incheie medii. Dupa o cearta crancena a incheiat mediile claselor a XII-a, iar dupa o discutie personala cu el a fost de acord sa incheie mediile celor care aveau burse private (in principiu i-am spus ca sunt incantata sa ne plateasca bursa tuturor pe baza unui contract, din banii lui, daca nu ne incheie mediile). Domnul Riegler Corneliu preda si astazi.

Clasa a XI-a. Acelasi profesor decide ca o olimpiada separata la istorie e cea mai buna idee. Trebuie sa redam cu totii proba… Am avut o cearta monstru cu el si dorea sa imi scada nota la purtare.

Clasa a XII-a. Liniste si pace.

Despre facultate va povestesc in noiembrie.

Sursa foto: http://www.pressalert.ro/2014/05/socant-elevi-de-la-colegiul-silvic-din-timisoara-batuti-de-un-profesor-timpul-orei-cum-se-apara-dascalul-bataus-video/

Lasă un răspuns

