RCS si RDS – cosmarul abonatului de rand

De multi multi ani mama are abonament la RCS si RDS. Inai am avut internet din 2008 pana in 2015 si apoi am avut un „Pachet complet”.

O sa enumar pe scurt nemultumirile mele, care au inceput cu luna septembrie a lui 2015:

Facturare dubla

Problema: Ne-am mutat si am transferat abonamentul, dar au fost ambele locuinte facturate la plata serviciului de Internet. Pentru ca nu am platit facturile eliberate in mod abuziv am ramas fara Internet 10 zile.

Solutia: Am facut reclamatie la RDS care o tot dadea la intors si apoi la ANPC. Dupa ce ANPC a ajuns la ei problema a fost solutionata si suma uimitoare de 26 de lei care m-a tinut fara internet in casa a fost scazuta din factura urmatoare.

Ramai fara Internet, dar il platesti

Problema: Cum am scris mai sus, am ramas fara Internet 10 zile, dar l-am platit. Dupa ce am facut o vizita la sediul de pe langa Palatul Parlamentului, operatoarea de la ghiseu mi-a spus ca nu ar fi trebui sa fie facturate alea 10 zile, ceea ce e perfect logic, pentru ca eu nu am avut parte de serviciu.

Solutia: Am facut o sesizare pe 30 noiembrie, dar, desi trebuie sa raspunda in 30 de zile, RCS&RDS nu a raspuns. Am facut doua urgentari, una din ele azi. Calculati voi cate zile au trecut. Maine voi face sesizarea catre ANPC, din nou.

Schimbi locuinta, dar RCS iti pune Internet si telefon cand vrea

Problema1: Ne-am mutat si am transferat abonamentul, dar oamenii cu intenetul au realizat ca nu au numarat corect cate apartamente sunt in cladire si nu exista mufa sa imi puna net. Buuuun. Au zis ca merg sa schimbe switch-ul de la mine din cladire. A durat 14 zile (!) pentru ca citez: „Echipamentul se afla intr-o masina si trebuie preluat”

Solutia1: Astepti, suni la ei cat de mult poti si speri pentru o minune.

Problema2: Aveam si abonament pentru telefon, deci trebuia sa il puna si pe ala. Din fericire nu ne pasa extrem de mult de telefon, dar, daca tot il platesc am zis sa vad ce se intampla. Asa am mai asteptat o luna sa puna un router in care sa lege telefonul.

Solutia 2: Vezi Solutia

Va punem router, doamna, in custodie

Problema: Daca un Router este in custodie => nu il platesti. Nu si eu. Eu platesc un router din decembrie si pana acum, deci de 4 luni, desi ei au spus ca trebuie instalat ca sa am telefon.

Solutie: Mai dai un telefon, mai faci o reclamatie, ti se spune ca nu trebuia sa fie taxat si astepti. Azi am facut reclamatia. Astept.

Concluziile mele

RCS&RDS au un monopol greu de daramat pe piata romaneasca. Ei nu ii spun monopol, ci spun ca sunt lideri pe piata.

Nu prea le pasa de plangerile unui abonat. La orice cerere fie fac urgentari de ma plictisesc, fie ajung la ANPC (si nu, nu sunt singura dintre cunoscuti care face asta).

Imediat ce inceteaza perioada contractuala ma voi indrepta catre o alta companie, chiar daca seriviciile vor fi mai scumpe.

Am auzit ca se extind si pe energie electrica. Nu voi fi abonat.

Voi prin ce experiente ati trecut alaturi de aceasta companie?

6 gânduri despre &8222;RCS si RDS – cosmarul abonatului de rand&8221;

  1. Alexandru zice:

    intampin aceeasi problema cu abonamentul mutat si cosmarul urgentarilor si al netului oprit. daca se poate, va rog sa-mi spuneti procedura prin care ati sesizat ANPC. Va multumesc!

  2. Anca zice:

    Așa am pățit și noi,evident rămâneam fără semnal la telefoane ,se dublotriplau facturile cu explicații demne de Oscar. Dintr-un final sătula de lipsă semnalului am dat cu subsemnată ,am înregistrat cererea și am așteptat răspunsul. O lună,mi-au întrerupt tv și net Ptr ca nu platisem telefoanele(nu se pot plăti separat sunt pachet) la sfatul feței de la chiseu care îmi spusese să aștept 30zile apoi să plătesc! Și s-au dus 2 luni3 luni, 4 luni nimic. Dintr-o zi după atâtea luni ,mă suna o firmă de recuperări,deși aveam sistate de ei toate serviciile ,să îmi spuna ca am 5 luni restanță și întru în proces cu ei.Bun,atunci le-am povestit despre toată tărășenia rugandu-i da-mi trimită dansi în scris sau telefonic răspuns la cererea mea înregistrată. A trecut un an,am renunțat la ei a venit cineva la ușă și mi-a cerut echipamentul ,stik ,router,dar răspunsul încă îl aștept!!!!!

  3. gogaie zice:

    Deci acum vreo 3 ani parca, am luat-o pe mama la mine acasa, fiind in varsta. Mama avea abonament la astia constand in programul basic tv plus telefonie fixa. Platea lunar suma de 33 lei. Dupa ce am luat-o la noi, m-am dus la ei sa-mi scoata abonamentul ei definitiv, specificanduli-se acelor operatoare sus si tare, clar, ca mama nu mai locuieste acolo la adresa respectiva. Mi-au facut o cerere de reziliera cu titlul Solicitare din 17.06.2013 de incetare a SERVICIILOR(la plural deci) aferente contractului … etc. Iar mai jos scria :
    1. Solicit dezactivarea servciului/pachetului iar in dreptul scrisului Digi tel era pus un x mic asa, iar la restul nu au pus nimic, cu alte cuvinte desi eu am spus ca mama nu mai locuieste acolo, deci renunta la TOATE serviciile, alea de acolo au pus acel x doar in dreptul serviciului de tel fixa nu si pt semnalul pt TV. Fara sa stiu, mama figura in continuare cu abonament la cablu tv, desi cerusem ca totul sa fie suspendat! Pt ca n-am bagat de seama acest mic mare amanunt, acum au scos-o datoare pe mama si, evident ca au dat-o pe mana firmei de recuperari creanta Credit Express, o firma fantoma cu sediul central in Cipru! Amenintari pt plata sumei de 938 de lei! Pai daca pe acea cerere scria inca din titlu de incetarea SERVICIILOR la plural, ce se intelege din asta totusi? Daca sa zicem ca ai o factura restanta neachitata, de ce o mai emit si pe a doua, a treia etc etc desi serviciile ti-au fost sistate, repet de ce-ti trimit facturi cu valoare? Asta nu-i inselaciune? La gaze, lumina etc, daca nu ai platit o luna, ti-au sistat furnizarea si gata, nu mai trimit alte facturi ca si cand ai consuma in continuare. Ce-i magaria asta?

Lasă un răspuns către ioanafrincu Anulează răspunsul