Am trimis un colet in America

Am trimis un colet in America. Cu Posta Romana. Va povestesc un pic despre cum a fost:

Pasul 1: Cumperi cadoul. Constati ca nu gasesti cutii in Bucuresti

Pasul 2: Intri pe site-ul Postei si acolo iti promit ca il impacheteaza

Pasul 3: Verifici cu ce ai voie si cu ce nu ai voie => scoti jumatate din pachet

Pasul 4: Te duci la posta cu continutul:

Eu: Buna ziua! Vreau sa trimit un colet in SUA. Am vazut pe site si impachetarea inclusa.

Reprezentanta Posta: NU. Sa veniti cu el impachetat ca nu avem cum sa facem asta.

Pasul 5: Cauti o cutie in tot orasul si sfarsesti prin a folosi o cutie de pantofi. O impachetezi dupa putinta si te intorci a doua zi.

Pasul 6: Ajungi la Posta.

Eu: Buna ziua! Vreau sa trimit un pachet in SUA.

Postarita 1: De ce e impachetat?

Eu: Pai ieri mi s-a spus ca nu il impachetati aici.

Postarita: Ce contine?

Eu: X, Y, Z

Postarita 1: Are mai puitn de un kg? (Dau din cap ca da). O trimitem recomandata! Colega, preia!

Postarita 2: Dar ce cautati cu asta la mine?

Eu: M-a trimis doamna (postarita 1).

Postarita 2: Unde trimiteti?

Eu: SUA

Postarita 2 imi da tot ce trebuie completat si vreo 17 (!) timbre. Eu si Bogdan ne apucam de lipit timbre. (Ne-a dat si lipici spre norocul nostru)

Trimitem coletul. A ajuns si la destinatie.

Slava Domnului!

Concluzii:

  1. Sa ai cutia pregatita, indiferent de ce scrie pe site.
  2. Nu poti plati cu cardul. Inarmeaza-te cu bani cash si rabdare.
  3. Nu te mira daca doamna de la Posta se uita urat la tine. In locul ei si eu as face-o. Au niste salarii mizere, iar institutia este blocata in secolul trecut.
  4. Au un site super complet si super informativ, dar costurile de la fata locului sunt diferite fata de ce e pe site. Nu cu mult, dar sa nu pleci cu banii ficsi de acasa.
  5. E mereu coada. MEREU!
  6. Sa ajunga pachetul de la tine in alta tara, in cazul asta Statele Unite, dureaza cam cu o saptamana mai putin decat primitul. No panic daca dureaza un pic mai mult sa primiti ceva.

 

Lasă un răspuns

