A venit primavara in Popesti Leordeni!

Ieri o prietena mi-a spus: „Da, ma, noi avem IQ-ul mai mare decat altii pentru ca ocolim mai multe obstacole si suntem mai atenti la multe lucruri in jur!”

In ritmul asta cred ca oamenii din Popesti o sa creasca genii, la cate ocolim in fiecare zi. Ori genii ori experti in reclamatii la primarie.

Sfatul meu este sa NU va ganditi sa cumparati o casa in Popesti Leordeni prea curand. O sa vi se vanda promisiuni gen: „In maxim 2 luni e gata canalizarea” sau „Planuim un parc si o scoala pe tot terenul pe care il vedeti.” si tot asa. Toate promisiunile astea frumoase se gasesc pe http://www.SudRezidential.ro.

Mie imi e scarba de situatia asta si nu sunt singura. Da, puteti afirma ca nu am facut nimic in acesta privinta, dar nu e asa. Am facut minim 5 plangeri la primarie si mi s-a raspuns cu multe cuvinte despre nimic. Oameni incompetenti care stau acolo pe bani publici ca sa faca rahatul praf, din punctul meu de vedere.

Va invit sa vedeti pozele de mai jos, facute ieri de catre subsemnata pe Strada Drumul Fermei si Strada Solstitiului, in Popesti Leordeni.

Lasă un răspuns

