UP2 by Jawbone (Recenzie)

Acum 2 săptămâni am trecut şi eu (într-un final) la tehnologie wearable. E un termen mare asta pentru că practic mi-am cumpărat o brăţară de fitness. Mai precis: UP2 de la Jawbone.

Am prins o oferta faină la CEL.RO şi am luat varianta neagră. După 2 săptămâni de utilizare am zis că e cazul să împărtăşesc şi cu cei din jur concluziile.

Packaging

Vine într-o cutie micuţă, dar la care se folosesc mult prea multe materiale şi care ar putea (clar!) făcută mai economic. Pe lângă asta, încărcătorul e bine ascuns şi nu îl găseam.

Materiale folosite

Brăţara e din cauciuc cu un sistem de prindere de metal. Sistemul de prindere uneori lasă de dorit, mai ales dacă eşti destul de activ. Mi s-a desfăcut deja de vreo 3-4 ori şi e bine că am observat la timp altfel rămâneam fără brăţară. Partea de cauciuc se uzează super repede, în sensul că îşi pierde luciul şi pare folosită de foarte multă vreme.

new-up2-colours

E drăguț ca o găsești în multe culori

Electronice

Partea electonica e într-o carcasă de plastic şi e destul de bine protejată de intemperii (totuşi, nu faci dus cu ea la mână). Încărcarea se face cu un încărcător special care se prinde cu un magnet de brăţară. Magnetul ăla e 2 în 1: dacă nu eşti atent, devine suport de agrafe şi şurubele.

Se conectează la o aplicaţie dedicată disponibilă atât pentru iOS cât şi pentru Android (Bluetooth).

Baterie

Bateria te ţine o săptămâna şi aplicaţia UP îţi spune cât mai ai până o încarci.

Funcţionare

Dat fiind că e o brăţară prinsă la mână, probabil că a mai măsurat vreo 10 paşi cât am scris acest text. Dacă te zbânţui prea tare, îţi va număra paşi pe care nu îi faci de fapt.

Poţi să te duelezi cu prietenii tăi şi să vedeţi cine face cei mai mulţi paşi. E destul de interesant acest feature pentru că te motivează.

Îţi măsoară somnul relativ precis, dar uneori esuează în a înregistra mişcarea. Tu te mişti şi brăţara raportează că nu a simţit mişcare de 15 minute, ceea ce e destul de deranjant. Când, totuşi, înregistrează mişcarea susţinută, îţi trimite un reminder şi o loghezi.

Poţi seta o alarmă de dimineaţă şi îţi vibrează brăţara ca să te trezeşti. La mine a vibrat de s-a plictisit, dar eu închid dispozitivele în somn oricum. Poate sunt unii mai sensibili printre voi şi la ei funcţionează.

Poţi loga, bineînţeles şi mâncare şi greutatea în aplicaţie. Pentru mâncare vei primi mereu o notă în funcţie de cât de calitativ e ce ai mâncat. Încă nu înţeleg cum funcţionează sistemul lor de notare.

Un ultim punct pe listă: ca la orice altă aplicaţie poţi vedea cum a evoluat activitatea ta în timp (cât ai dormit şi cât te-ai mişcat).

Concluzia mea

O să îmi iau altă brăţară de fitness cu prima ocazie întrucât această nu simt că îşi face treaba aşa cum mă aşteptăm. NU O RECOMAND.

Lasă un răspuns

