Parte din grup

Am o prietena cunostinta (sa ii spunem Eta) de ani de zile, mai mare decat mine aproape de doua ori si cred eu, cel putin la fel de curioasa si intrebatoare.

De la inceput ne-am cunoscut in acelasi grup, prin aceiasi oameni si am lucrat impreuna. Cand eu am zis STOP si am schimbat radical oamenii si drumul pe care eram, am fost apostrofata si mustrata din punct de vedere moral la modul cel mai serios.

La un timp dupa, ne-am regasit amandoua in acelasi grup. Povestea s-a repetat. Mustrarea s-a repetat. Mi s-a spus ca ar trebui sa fiu recunoscatoare sumei de oameni care nu m-au sustinut in alegerile pe care le-am luat doar pentru ca nu m-au dat afara din grupul respectiv. Am plecat.

M-au ostracizat. M-au mangaiat. Au luat-o de la capat. Acum astept sa decida ca vrea in alt grup.

Destul de vaga fiind povestea de deasupra, este vorba strict despre nevoia lui Eta de a fi acceptat de un grup. De a muta grupurile si a-si modifica punctul de vedere spre a fi acceptata de grupul la care aspira. De ce? Personal, nu stiu. Mi-am pus intrebari si am incercat sa imi dau seama, iar concluzia privind cautarea unui grup a venit dupa ce am avut o discutie cu cineva mult mai matur decat mine.

Problemele de incredere in tine insati nu ar trebui sa te tina inapoi de la a fii autentic in fata celorlalti. Alegand grupuri in mod haotic doar de a fii pe langa copiii cool nu iti va face cinste si nici nu te va ajuta sa iti imbunatatesti stima de sine. Gandeste-te ce fel de om esti, reflecteaza putin la situatia in care te afli si apoi decide daca ping-pongul intre oameni vechi si oameni noi te ajuta.

Eu am gasit locul potrivit. Asigura-te ca si tu il vei gasi pe al tau.

Lasă un răspuns

